Delavnica za razstavljalce na naslednjem opti sejmu

V torek, 28. junija 2016, GHM Gesellschaft für Handwerksmessen poziva vse razstavljalce na enodnevno usposabljanje v München. Delavnica “Priprava na sejem” bo udeležencem dala nasvete in ideje o tem, kako svojo pisotnost na sejmu pretvoriti v poslovni uspeh…Poudarek bo na vprašanjih in izzivih, s katerimi se podjetja srečujejo pred, med in po sejmu. Vsi registrirani razstavljalci se lahko do 14. junija prijavijo na www.opti.initiative-messeerfolg.de in rezervirajo svoje mesto. Število mest je omejeno. Kotizacijo plača organizator sejma.

Čim prej, tem bolje

Prvič v zgodovini bo usposabljenje potekalo sedem mesecev pred sejmom. To pomeni, da imate dovolj časa za pripravo na sejem in izvedbo ter za načrte poslovanja po sejmu. Nenazadnje imajo vsi izvajalci opti-ja, pa najsi bodo to začetniki ali pa že dolgoletni izkušeni razstavljalci na sejmu, isti cilj: kar najbolje izkoristiti vse tri dni sejma in ničesar prepustiti naključju. Strokovnjaki bodo 28. junija, med 10. in 17. uro, poučili udeležence, kako urediti svojo stojnico, kako predstaviti svojo znamko obiskovalcem in medijem, kaj delati med sejmom, npr. poročati o dogajanju vašim predstavnikom in vodstveni ekipi, in kako nadzorovati svoj uspeh po sejmu.

Letošnja delavnica je nadaljevanje in novo izdanje uspešne pobude, ki se je začela prejšnje leto. Veliko podjetij sodeluje pri tej pobudi, da bi s tem njihova prisotnost na sejmu dosegla največji možen uspeh. Thomas Kolb, vodja projekta pri Eschenbach GmbH, je bil med  udeleženci leta 2015. Pravi, da je bila zanj to ‘zanimiva izmenjava izkušenj s strokovnjaki te industrije. Še posebej zato, ker je dobil vsa dodatna pojasnila in odgovore na svoja vprašanja. Poleg tega je dobil polno koristnih nasvetov in spoznal neke nove načine, ki mu bodo, skupaj z njegovo prisotnostjo na sejmu in poslovanjem po koncu sejma, prinesli nadaljnje uspehe.’

Verena Benz, vodja marketinga pri Emmerich exklusivbrillen GmbH, je prišla na delavnico v München z jasno predstavo o tem, kaj želi vprašati in kaj pričakuje od te delavnice. ‘Na opti-ju 2016. smo se soočili s številnimi izzivi: nova, večja stojnica, predstavitev dveh podružnic na eni stojnici in živa predstavitev našega razstavnega prostora. Izmenjava idej z izkušenimi strokovnjaki za sejme, industrije in GHM-je, je bila v celoti kreativni dogodek, usmerjen k rezultatom.

Birgit Funke, vodja korporativnih komunikacij na sejmih in prireditvah za Rodenstock GmbH dodaja, ‘V pogovoru z udeleženci sem rešila veliko število težav. To so težave, s katerimi se slej ali prej enkrat srečamo – tu postane jasno, koliko koristi imamo lahko od te neposredne izmenjave izkušenj, kako se lahko učimo drug od drugega in iz naših prejšnjih izkušenj s sejmov. Veliko zanimivih idej je nastalo kot rezultat skupinskega dela na metodah vodenja obiskovalcev. To je s strani GHM-ja dopolnjeno z najboljšo prakso in primeri vljudnosti. Naša udeležba na opti-ju je vsako leto en velik vznemirljiv projekt, ki vključuje veliko načrtovanja in usklajevanja, da je na koncu vse popolno.

 

slika opti 3   opti5

Delavnica, ki bo 28. junija, bo dopolnjena s serijo webinarja s prenosom moderatorja v živo. Webinarji se bodo osredotočili na niz različnih tematik (junij/september). Na voljo je tudi strokovno usposabljanje preko telefona (oktober).

Glavne ciljne skupine webinarjev so podjetja v tujini ali podjetja, ki niso v neposredni bližini Münchna. Pri teh online usposabljanjih, vsa s pričetkom ob 10. uri, bo vsebina delavnic predstavljena na online platformi v obliki sestankov. V tej virtualni sobi lahko udeleženci postavijo vprašanja moderatorjem preko chata. Udeleženci lahko izbirajo med petimi moduli, vsak od njih traja po 30 minut. Moduli so na voljo v nemškem in angleškem jeziku. Teme so naslednje: Načrtovanje sejma (8. junij), Oblika in izgled stojnice (15. junij), Marketing za obiskovalce (22. junij), Obnašanje in komunikacija na stojnici (15. september) in Spremljanje poslovanja po sejmu in vrednotenje uspeha (22. september).

Razstavljalci na opti 2017 bodo to leto prav tako imeli možnost rezervirati posamezne telefonske konzultacije. Te 30 minutne konzultacije so priložnost za razgovor o katerikoli temi po vaši izbiri in za postavitev dodatnih vprašanj, ki bi lahko pripomogla k uspešnosti vašega podjetja. Konzultacije bodo v mesecu oktobru, na voljo pa bodo v nemškem, angleškem in italijanskem jeziku.

opti presse

Za rezervacijo teh treh treningov obiščite www.opti.initiative-messeerfolg.de in se prijavite. Sodelovanje na delavnicah, webinarjih in telefonskih konzultacijah, financira organizator, GHM Gesellschaft für Handwerkmessen mbH.

Splet: opti.de

Facebook: www.facebook.com/optiMunich