Letošnji opti sejem »briljiral«!

Porast naročil, obiskovalcev in popularnosti – opti sejem je na začetku leta vedno predstavljal uspešno spodbudo za novo poslovno leto, na letošnji različici pa je zabeleženih celo 27.500 obiskovalcev iz 81 držav sveta. Obiskovalci so v treh dneh sejma naročili predstavljene izdelke v znesku 152.9 milijonov evrov. Končen odziv obiskovalcev in razstavljavcev je bil izjemno pozitiven. Sejem je prejel najvišje ocene »izjemno do dobro« od 95,3% obiskovalcev in 91,7% razstavljavcev. Zabeležen je porast števila obiskovalcev za 8%, večina njih (63%) pa so bili strokovnjaki iz industrije. To so rezultati ankete, izvedene med obiskovalci na opti-ju 2016.

»Opti je v svojem sektorju »briljiral«. S svojim hitrim tempom, opti prinaša velik zamah v novem poslovnem letu. Priljubljen dogodek za vse v optični industriji, zaradi svojega poudarka na kvaliteti in kreativnem duhu, vendar tudi zaradi svoje neprimerljive, skoraj družinske atmosfere. Opti zaganja nove trende, ker je sejem, ki je fleksibilen pri zadovoljevanju potreb trga in postavljanju novih pobud«, pravi Dieter Dohr, izvršni direktor in predsednik GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH. »Opti predstavlja čvrsta tla vsem strokovnjakom v optični industriji iz Evrope in vse več iz celega sveta. Poleg tega, vsi vedo, da je München na vrhu lestvice.«

Mednarodni razvoj sejma se prav tako lahko vidi iz dejstva, da se opti uporablja kot evropski oder za izmenjavo tržnih številk, razvoja in regulatorskih tem. Na primer, Evropsko industrijsko društvo EUROM se je prvič zbralo prav na opti-ju. Člani Evropske vrhovne organizacije za optike in optometriste, Evropski svet optometrije in optike (ECOO) so se prav tako srečal na tem dogodku.

70,3% obiskovalcev je v anketi potrdilo, da je sejem ključen za njihov nakup izdelka in odločitev o naročanju. Glede na vprašalnik so odločujoči faktorji zadovoljstva s sejmom »prisotnost tržnih voditeljev«, »celovitost in obseg izdelkov proizvajalcev« in »mednarodna narava razstavljavcev«. Dejstvo, da je 576 razstavljavcev izpolnilo ta tri kriterija, kaže tudi rezultat na vprašanje »zadovoljstvo s sejmom«, katerega je označilo celo 95,3% obiskovalcev, kot je že omenjeno. Prvič je bilo v Münchnu več mednarodnih kot nacionalnih razstavljavcev (52%:48%).

Dva nova dodatka portfelja sejma sta prav tako naletela na zelo pozitiven sprejem. Več kot dve tretjine obiskovalcev je dalo vrhunske ocene fokus temi »digitalne optometrije« in premier novega !HOT področja v dvorani C1. To področje, z več kot 60 podjetij, ob 120 samostojnih modnih znamk v YES področju, tvori Opti-dizajn Komoro.

Kot rezultat širjenja razstavnega centra v Münchnu na dve dodatni dvorani, ki bosta dostopni za opti 2019. leta, razpored za 2017. leto mora biti pomaknjen za en dan. To pomeni, da se bo odvijal v soboto, nedeljo in ponedeljek – od 28. januarja do 30. januarja 2017. v Münchnu.

Vtisi o opti-ju 2016:

Josef May, predsednik nemškega združenja visoke-tehnološke industrije SPECTARIS:

»Iz perspektive razstavljavca smo zelo zadovoljni z letošnjim opti sejmom. Imeli smo veliko prometa na naših razstavnih stojnicah. Mednarodni sprejem je prav tako bil dober. Občutili smo, da so bili obiskovalci res zainteresirani za sejem in za to kaj se dogaja ter so v iskanju novih stvari in inovacij. Bilo je tudi dovolj pozitivne energije za podporo uspešni prodaji in prenašanju izkušenj iz vida uporabnikom, ki nosijo kontaktne leče in očala.«

Oliver Fischbach, podpredsednik EUROM1 (Evropska federacija optične industrije):

»Opti je popoln oder za sprejem evropskih proizvajalcev, ker oni vedno uživajo v mednarodni pozornosti. To je močna motivacija in ker se odvija na začetku leta, dobro vpliva na pozitiven razvoj poslovanja.«

Thomas Truckenbrod, predsednik Središčne zveze očesnih optikov in optometristov (ZVA):

»Opti je končno postal polnoleten. Organiziran je popolno in se razlikuje, z motiviranimi razstavljavci in celotnim strokovnim programom. Obiskovalci so vse bolj zainteresirani za tehnične teme, kar se jasno vidi iz števila gledalcev na Opti Forumu. Presenetljivo je, da so optiki zainteresirani za vse kar lahko naredijo s svojo uslugo, ne glede na to ali gre za naprave, opremo ali očalne leče. Posebej sem bil zadovoljen, ker sem videl veliko mladih ljudi, ki želijo izvedeti več o naši stroki.«

 

Več: www.opti.de