opti 2014 – poročilo s sejma

Velik uspeh za optično industrijo: letošnjega opti sejma se je udeležilo več kot 24 000 obiskovalcev iz več kot 80 držav, kateri so ta sejem pretvorili v mednarodno zbirališče cele industrije. Več kot 500 razstavljavcev iz 34 držav je svoje kolekcije in inovativne proizvode razstavilo v Műnchenu, med njimi pa so številni imeli svojo svetovno premiero.

Opti ima vodilen položaj v mednarodnem koledarju sejmov. »V Münchenu so razstavljavci in obiskovalci začeli novo leto z vodilne pozicije«, je rekel Dieter Dohr, predsednik upravnega odbora GHM-a Gesellschaft für Handwerksmessen mbH. Sejem, ki se odvija vsako leto v januarju, je idealen začetek novega leta v optični industriji, katera ceni visoko kvaliteto, široko paleto proizvodov v ponudbi, kakor tudi živo in vznemirljivo atmosfero sejma.  »Koncentriran, kompakten, učinkovit in družaben«, tako Dohr opisuje opti. »V Műnchenu najpopularnejša podjetja iz vseh delov optične industrije razstavljajo svoje kolekcije očalnih okvirjev in leč, kontaktnih leč, pa vse do tehnične opreme, dizajna in pohištva optičnih trgovin.«

 

Uspehi prejšnjih let in širina ponudbe so pritegnili pozornost in zanimanje obiskovalcev daleč izven meja Nemčije in Evrope. Na ta način je opti v 2014. letu povečal število obiskovalcev kot tudi pestrost nacionalnosti. Istočasno je raziskava spet dokazala zadovoljstvo s ponudbo razstavljavcev – 94% od vseh obiskovalcev je ocenilo opti kot dober ali zelo dober. Organizacija sejma je prav tako dobila vrhunske ocene. Iskanje novitet je bila letos prioriteta več kot 90% strokovnim obiskovalcem, oni pa so našli kar so iskali: številni razstavljavci so izkoristili pričetek leta, da predstavijo svoje nove kolekcije in inovativne proizvode s področja dizajna in tehnologije, prav na opti sejmu.

 

Za voditelja sejma, Dietera Dohra, je število razstavljavcem in obiskovalcev dokaz v korist odvijanja sejma takoj na začetku leta. Tudi letos je bila sobota najbolj obiskan dan, petek pa drugi, s tem da je prav tako doživel večje število obiskovalcev v primerjavi s prejšnjim letom.

Kljub večjemu številu obiskovalcev, za Dohra niso samo številke zaslužne za uspeh sejma. »Priti morajo pravi obiskovalci«, poudarja. »To je posebna atmosfera in vznemirjenje, katere ustvarjajo razstavljavci in obiskovalci ter s tem ustvarijo opti dogodkom, katerega nihče ne želi zamuditi. Opti je dom industrije: kdorkoli sodeluje, pripada industriji«.

»Optična industrija dobiva dosti podpore od opti sejma in je vesela dobrega starta v novo leto«, pravi Josef May, predsednik industrijskega združenja SPECTARIS. »Večina razstavljavcev je zelo zadovoljnih s prejetimi naročili in številom obiskovalcev na stojnicah. Kar se tiče internacionalizacije je sejem ponovno napredoval – že v petek so bili koridorji sejma in stojnice prepolni. Razen tega je atmosfera ponovno bila izvrstna. Sedaj samo še upamo, da je pred nami dobro in uspešno leto s porastom prodaje v optični industriji in da lahko ta entuziazem skupaj nosimo tudi v komunikaciji z našimi končnimi potrošniki.«

»Opti je ponovno takoj na začetku leta dokazal, da je zadovoljil okus obiskovalcev s svojimi raznovrstnimi in sodobnimi informacijama, novimi idejami, proizvodi, pokazal pa se je tudi kot pomembno zbirališče za celo optično industrijo«, pravi Thomas Truckenbrod, predsednik Osrednje zveze optikov. »To ponudbo ne sprejemajo samo nemški optiki. Dobro razpoloženje razstavljavcev prav tako vodi k uspehu opti sejma. Zadovoljen sem, ker dialog znotraj industrije funkcionira in upam, da se bo dobra atmosfera in uspeh opti sejma odrazil na poslovanje optikov v prihajajočih mesecih tega leta.«ž

Naslednji opti se bo odvijal, kot letošnji, v drugem tednu januarja – od 8. do 10. januarja 2015 (od četrtka do sobote).