Prihodnost se začenja z opti-jem

10 let opti sejma – 10 let inovacij. 11. januarja 2008 se je začela nova era opti-ja, ko je organizacijo sejma prevzel GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH. Za 10. obletnico tega dogodka se v 2017. letu  spomnite na njihov prvi izdelek, ki so ga prvič predstavili in tako začeli s svojim uspehom ravno v Münchnu…

Naslednji sejem bo obletnica, ki se bo odvijal od sobote 28. do ponedeljka 30. januarja 2017. Skozi opti biografijo spoznajte ˝zvezde in trende˝.

V zadnjih 10 letih je opti zabeležil 205,194 strokovnih obiskovalcev ter 4,212 razstavljalcev, ki so razstavljali razne pionirske izdelke. Razpon se razširja od klasičnih in zanimivih do kreativnih bestselerjev. V končni fazi predstavljajo vsi izdelke, ki so odprli pot za ostale opti prvence ter katapultirali opti med vrhunske optične sejme v svetu. Pomagali so zgraditi ugled, kateri opti trenutno uživa: največji okulistični razstavni sejem v začetku leta.

Rolf očala so ene od tistih, katere ne smemo izpustiti iz 10-letne galerije trendov na področju okvirjev. To podjetje s Tirolske je 2009. leta predstavila prototipe svojih starodavnih očal na opti stojnici in med prvimi prišla v center pozornosti v svetu okulistike. Začeli so z verodostojno revolucijo starodavnih očal s svojo prisotnostjo v Münchnu.

Na podoben način je finsko podjetje Kraa Kraa izzvala zmedo z uporabo enega drugega neobičajnega materiala. Na opti sejmu 2015. leta so predstavili svoja očala narejena iz plute, katera so bila v tistem času pripravljena na proizvodnjo. V 2010. letu se je vse vrtelo okrog vintage okvirjev. Med tem pa sta optika Gerald Lasnik in njegov sin Martin slavila nekaj osvojenih nagrad, kot na primer “Red Dot Design Award” za svoje “seeoo” očala. Ta 2  mojstrska okulista sta izkoristila opti kot prizorišče za predstavljanje svoje interpretacije očal svetu.

V zvezi z lečami so strokovnjaki iz Carl Zeiss Vision GmbH 2016. leta uvedli novo dimenzijo tehnologije leč v Münchnu; optiki so lahko spoznali njihove ˝DriveSafe˝leče za očala razvita za varno vožnjo v primeru slabe vidljivosti. V 2013. letu so Ophthalmica Brillengläser GmbH & Co KG pokazali še eno inovacijo, ki je do takrat še nikoli ni bila razstavljena na sejmu: prilagojena očala za golf igralce in ribiče. V Münchnu je 2011. leta  podjetje Breitfeld & Schliekert GmbH omogočilo nov podvodni vid s pomočjo očal za plavanje ˝shoptic Ocean˝.

Sedaj imajo okulisti možnost ponuditi še  več različnih vrst leč, kot so na primer fotokromne leče ali pa leče s kontrastnim povečevanjem z zelo visokimi dioptrijami. Opti je idealno prizorišče za predstavljanje novih kontaktnih leč. Od prvega sejma, ki so ga organizirali GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH, se je začela nova era za vse tiste, ki nosijo kontaktne leče. Podjetje CooperVision GmbH je uvedlo svoje nove dnevne kontaktne leče na tržišče leta 2008.

Vsi obiskovalci naslednjega sejma bodo ponovno imeli možnost videti podjetja, katera so tehnološko pred svojim časom na področju imenovanem ˝Technology Area˝. Tako so lahko obiskovalci sejma v 2014. letu videli v prihodnost s predstavitvijo 3D tiskalnika in nove generacije očal. Start-up podjetje FrameLApp je debitirala s svojo idejo za izpis očal po naročilu in pokazala, da je delo s 3D tehnologijo učinkovito in varčno, saj ni nikakršnega odpadnega materiala. Enako učinkovit z viri je ˝Greenday˝ start-up za elemente v trgovini. V januarju 2012 je njihov novi koncept optičnih trgovin bil tema mnogih razgovorov. Med planiranjem, projektiranjem i izgradnjo novih trgovin daje podjetje velik poudarek na trajnost surovine in na energijo.

Več informacij: www.opti.de